Καταχώρηση ενδείξεων: Τι άλλαξε;

Ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που λαμβάνουμε από τους καταναλωτές που πραγματοποιούν αλλαγή παρόχου είναι το εξής: 

“Θα μπορώ να καταχωρώ μόνος / μόνη τις ενδείξεις μου;” 


Η απάντηση φυσικά είναι πάντα η ίδια. Σε όποιον πάροχο κι αν βρίσκεστε μπορείτε να καταχωρείτε μόνοι σας τις ενδείξεις και να έχετε εσείς τον έλεγχο της παροχής και της κατανάλωσης σας! 


Όλοι οι πάροχοι ανεξαιρέτως διαθέτουν τη δική τους εφαρμογή (mobile app) και website όπου μπορείτε να δημιουργείτε το προφίλ σας και εκεί να καταχωρείτε τις ενδείξεις σας, να βλέπετε αλλά και να πληρώνετε τους λογαριασμούς σας γρήγορα και εύκολα! 


Βέβαια, αν βρίσκεστε κοντά στους Αμπελόκηπους Αττικής, μπορείτε να έρχεστε στο φυσικό μας κατάστημα στην οδό Λαμίας 16, 11523 και να εξοφλείτε τους λογαριασμούς σας! 


Τη μεγάλη έκπληξη και αλλαγή πραγματοποίησε ο ΔΕΔΔΗΕ σε όσα ξέραμε, καθώς από τον Ιούνιο μπορείτε να καταχωρείτε άμεσα τις ενδείξεις σας στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ με 3 απλά βήματα: 

  • καλώντας δωρεάν στο 2111900500, 

  • πατώντας το 2, 

  • πληκτρολογώντας τον αριθμό παροχής (βλ. άρθρο εδώ) και

  • καταγράφοντας τις ενδείξεις που αναγράφει ο μετρητής σας!


Έτσι, ο ΔΕΔΔΗΕ λαμβάνει τις ενδείξεις σας, κάνει αυτόματο έλεγχο της κατανάλωσής σας, σας γνωστοποιεί την κατανάλωση που έχετε από την τελευταία καταμέτρηση που έχει πραγματοποιηθεί, και εφόσον δεν γίνει καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ, στέλνεται η δική σας καταμέτρηση για τιμολόγηση! 


Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 2110010304 ή να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα προκειμένου να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Call Now