Καταχώρηση ενδείξεων στον ΔΕΔΔΗΕ!

Καταχώρηση Ενδείξεων στον ΔΕΔΔΗΕ: Οδηγός για Καταναλωτές

Το τελευταίο διάστημα, είναι πολύ πιθανό να έχετε λάβει ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ μέσω SMS ή Viber, ότι έχει γίνει μετάβαση στην μηνιαία καταμέτρηση. Σε περιπτώσεις όπου η μηνιαία καταμέτρηση δεν είναι εφικτή, παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να καταχωρούν μόνοι τους τις ενδείξεις τους απευθείας στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ.

Τι Σημαίνει Αυτή Η Αλλαγή;

Ο ΔΕΔΔΗΕ έχει σκοπό να περιορίσει τις ρευματοκλοπές και γι’ αυτό στέλνει κάθε μήνα κλιμάκιο για να εκδίδονται μόνο εκκαθαριστικοί λογαριασμοί και να αποστέλλονται κατευθείαν στους παρόχους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα:

  • Ελαχιστοποίηση των “έναντι” λογαριασμών
  • Μετατροπή όλων των λογαριασμών σε μηνιαίους
  • Ακόμα και η ΔΕΗ εκδίδει πλέον μηνιαίους λογαριασμούς, αντί των διμηνιαίων που ίσχυαν στο παρελθόν.

Τι Γίνεται Αν Δεν Μπορεί Να Γίνει Η Μηνιαία Καταμέτρηση;

Σε περίπτωση που το κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να κάνει τη μηνιαία καταμέτρηση (π.χ. λόγω μη προσβάσιμου μετρητή), οι καταναλωτές μπορούν να καταχωρούν οι ίδιοι τις ενδείξεις μέσω της πλατφόρμας του ΔΕΔΔΗΕ.

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε την εφαρμογή “μέτρα μόνος σου” που είχαν οι πάροχοι, όμως πλέον η πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ είναι διαθέσιμη στο κοινό με πολύ εύκολη διαδικασία καταχώρησης ενδείξεων.

Διαδικασία Καταχώρησης Ενδείξεων

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για την καταχώρηση των ενδείξεών σας στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ:

  1. Επιλέξτε “Ενδείξεις” και πατήστε “Επόμενο” χωρίς να προσθέσετε σχόλια.

2. Συμπληρώστε τον 11ψήφιο αριθμό παροχής όπως εμφανίζεται στον λογαριασμό σας (χωρίς παύλες). Για παράδειγμα, αν ο αριθμός παροχής εμφανίζεται ως 1-23456789-01, εισάγετε μόνο 12345678901.

3. Πατήστε Enter και η πλατφόρμα θα σας δείξει την επόμενη φόρμα για καταχώρηση.

4. Συμπληρώστε την ένδειξη του μετρητή με την τρέχουσα ένδειξη όπως εμφανίζεται στον μετρητή σας, όπως θα δείτε αναλυτικά εδώ.

5. Πατήστε “Έλεγχος Ορίων” για να ελέγξετε αν η ένδειξή σας είναι εντός των αποδεκτών ορίων.

6. Στη συνέχεια, πατήστε “Επόμενο” για να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας.

7. Πατήστε “Αποστολή ΡΙΝ” και θα σας σταλεί το PIN στο κινητό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

 

Είμαστε Δίπλα Σας

Η Ενεργειακή Συμβουλευτική είναι εδώ για να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε διαδικασία. Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοί μας είναι διαθέσιμοι για να σας παρέχουν καθοδήγηση, να εξηγήσουν την όλη διαδικασία και να σας εξυπηρετήσουν άμεσα.

 

📞 Καλέστε μας στο 2110-010304 και στο 2110-010306 ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να επικοινωνήσουμε μαζί σας!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Call Now